“Geno Biotic” (ژنوبایوتیک) یکی از برندهای شرکت پارس آزمای طب بوده که به صورت تخصصی در زمینه ترمیم و محاظت از پوست فعالیت می‌‌کند. این شرکت موفق در سال 1383 تاسیس شد و برای اینکه بتواند به صورت تخصصی روی پوست و مو کار کند و محصولاتی منطبق با علم روز دنیا تولید کند، خط تولید هر کدام را جداگانه ترسیم کرد و برای محصولات مربوط به مو برند سریتا و برای تولیدات مخصوص پوست، برند ژنوبایوتیک را تعریف کرد.


هدف و شعار این مجموعه استفاده از مطالب روز دنیا، به کارگیری نیروی متخصص و متعهد، مشتری مداری، ایفای نقشی مهم و تاثیرگذار در صحنه های رقابتی و علمی در سطوح بالا و تولید محصولاتی تخصصی برای همه ی نسل هاست. اما در مورد نام‌گذاری و لوگو این برند باید گفت که کلمه ژنو از ژن گرفته شده و بایوتیک به معنای زنده است که ترکیب این دو به مفهوم زنده موندن پوست و سلول‌های آن اشاره می‌کند.


اما در طراحی لوگو از فونت آوانگارد استفاده شده که به هنرمندان، نویسندگان و شاعرانی گفته می‌شد که از دوره خود جلوتر بودند و باعث جنبش‌های نو می‌شدند و استفاده از این فونت هم به معنی پیشرو بودن ژنوبایوتیک در زمینه محصولات مراقبت از پوست است و علامت برگ انتهای آن تاکید بر گیاهی بودن محصولات دارد.

یکی از ویژگی‌های مثبت برند ژنوبایوتیک داشتن نگاه علمی و تخصصی بر روی آکنه بوده که به‌واسطه آن محصولاتی مخصوص ترمیم آکنه پوست و پیشگیری از بروز آن تولید می‌کند. از جمله محصولات محبوب ژنوبایوتیک می‌توان به انواع کرم مرطوب‌کننده دست و صورت، فوم شستشو صورت، کرم ضدآفتاب، ژل ضد آکنه و … اشاره کرد.

برند ژنوبایوتیک

معرفی برخی از محصولات ژنوبایوتیک

 

معرفی پرایمر ژنوبایوتیک

 

پرایمرها یکی از لوازم آرایشی پرطرفدار هستند که امروزه قبل از شروع به میکاپ و برای آماده سازی پوست، مورد استفاده قرار می گیرند. پرایمر های برند ژنوبایوتیک در دو نوع پوست چرب و خشک طراحی و تولید شده است. پرایمر صورت ژنوبایوتیک مناسب پوست چرب و مختلط حجم 30 میل یکی از محصولات این برند ایرانی پر طرفدار است که یک زیرسازی تخصصی برای پوست های چرب و مختلط فراهم می کند.


یکدستی و افزایش دوام آرایش در کنار پیشگیری از عوارض ناشی از مواد آرایشی برای پوست های چرب، در طراحی این پرایمر مدنظر گرفته شده است.
با استفاده از پرایمر صورت ژنوبایوتیک، دیگر به نیاز به استفاده ی مداوم از کرم پودرهایی با کاور بالا که بافت سنگینی دارند و در طول روز باعث مسدود شدن منافذ پوست می گردند، نمی باشد.
علاوه بر این به مرور استفاده از این پرایمر، باعث کوچک شدن منافذ پوست تان و یکدست شدن آن می گردد.

این پرایمر با جذب چربی اضافی پوست ظاهری مات و زیبا به میکاپ میدهد و باعث تثبیت آن در طول روز می شود و از بروز آکنه نیز پیشگیری می کند.
این محصول به دلیل داشتن اسید های چربی نظیر اسید لینولئیک (اسیدهای چرب امگا 3) از جوش و آکنه پس از آرایش صورت جلوگیری می نماید و با داشتن روغن آووکادو و ویتامین E از دهیدراته شدن پوست بعد آرایش صورت جلوگیری می کند و پس از مصرف یک جلوه ی مات با جذب چربی اضافی پوست روی پوست صورت شما نمایان می کند.


همچنین با دارا بودن آنتی اکسیدان قوی و کاهش فعالیت 5آلفا-ردوکتاز، از قرمزی پوست که باعث ظاهر ناخوشایند پوست در هنگام آرایش می شود جلوگیری می نماید.


معرفی برند ژنوبایتیک برند ژنوبایوتیک، برندی تخصصی در حوزه گروه محصولات مراقبت از پوست است که این محصولات با تکیه بر دانش متخصصین پوست و بهره گیری از تکنیک های نوین فرمولاسیون به منظور توسعه محصولاتی با کیفیت بالا در جهت تامین نیاز مصرف کنندگان به بازار عرضه می گردد و دارای گواهی بین المللی از مرکز تائید صلاحیت می باشد.

معرفی کرم رطوبت رسان ژنو بایوتیک:

 

کرم رطوبت رسان ژنو بایوتیک یک مرطوب کننده پوست فاقد چربی می‌باشد که به سرعت جذب پوست شده و بدون پر کردن منافذ پوست و ایجاد حس چربی، پوست را رطوبت رسانی می‌کند، آن را نرم و لطیف ساخته و خشکی پوست را به طور کامل رفع می‌کند.

همچنین کرم رطوبت رسان ژنو بایوتیک دارای فرمولاسیونی مخصوص پوست‌های مستعد آکنه می‌باشد که با جمع کردن منافذ پوست و تقویت پوست، به کاهش جوش و آکنه کمک می‌کند.
این کرم باعث ایجاد حساسیت یا تشکیل جوش نمی‌شود و به همین دلیل برای پوست‌ حساس نیز مناسب است.

 

ویژگی های اصلی:

 

-بدون بستن منافذ پوست

 

-مرطوب کننده قوی پوست

 

-کمک به کاهش جوش و آکنه

 

-افزایش دهنده شادابی و طراوت پوست

 

-کوچک کننده منافذ پوست

 

-جذب سریع

 

-بدون ایجاد حس چربی

 

فاقد مواد:

 

-چربی

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

4 1 رای
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x