معرفی محصولات برند مورینگا

مورینگا امو

 

مورینگا امو، برندی پیشرو و جستجوگر است که نگاهی ویژه به «طبیعت» و «زندگی مدرن» دارد. با وجود این که محصولات این برند مخصوص زندگی مدرن ساخته شده‌اند، اما قدرت و اثربخشی‌شان را از طبیعت دریافت می‌کنند؛ مورینگا امو بر خلاف خیلی از پدیده‌های مدرن دیگر، دوست‌دار طبیعت است.


این برند سه مفهوم کاهش آلودگی‌ها، بازیافت و استفاده مجدد را سرلوحه خود قرار داده و این موضوع را برای مصرف‌کنندگانش هم مطرح می‌کند تا آن‌ها هم طبیعت را دوست بدارند. طبیعتی که مورینگا درخت معجزه را با بخشندگی در اختیار ما گذاشته است.
دلیل مشهور شدن مورینگا به این نام، خواص بسیار زیاد آن و البته قابل استفاده بودن تمام بخش‌های درخت مورینگا برای اهداف مختلف است. این نام، به‌سادگی بیان می‌کند که مورینگا چیست و چقدر می‌تواند مفید باشد.


به مورینگا، برنای کهنسال روییدنی‌ها نیز می‌گویند؛ چون این گیاه قدیمی به‌تازگی به‌صورت فراگیر شناخته شده و استفاده می‌شود.

محصولات مورینگا امو ساخت کجاست؟

 

مورینگا امو نام یک برند ایرانی است که ویژگی بارز آن، این است که دوست دار طبیعت و حیوانات بوده و در ساخت محصولات خود نگاه ویژه‌ای به طبیعت دارد. این برند ایرانی سه مفهوم را سرلوحه کار خود قرار داده است که عبارتند از:

 

1. کاهش آلودگی‌ها (Reduce)
2. بازیافت (Recycle)
3. استفاده مجدد (Reuse)

 

در توضیح این سه مفهوم باید بگوییم بازیافت به این معنی است که زباله‌های تولید شده، قبل از اینکه وارد طبیعت شوند، به مواد قابل استفاده تبدیل شده، در نتیجه منجر به کاهش تولید زباله و کاهش آلودگی می‌شوند. این امر در نهایت محافظت از طبیعت را به ‌همراه دارد. همچنین استفاده مجدد از ظروف پلاستیکی، از تولید زباله بیشتر جلوگیری می‌کند. پس پایبند بودن مورینگا به این سه اصل کمک می‌کند که طبیعت پاک و سالم‌تری داشته باشیم.

ویژگی دیگر برند مورینگا این است که نگاهی فراتر از حفاظت از طبیعت داشته و آن این است که توجه ویژه‌ای به حیوانات دارد. بطوری که می‌توان گفت مورینگا امو حامی حیوانات است و به هیچ عنوان محصولاتش را روی حیوانات آزمایش نمی‌کند و با خیال راحت اعلام می‌کند تست حیوانی ندارد.

اما چرا این برند را مورینگا نامگذاری کرده‌اند؟

 

دلیل نامگذاری به نام مورینگا، این است که ماده موثر و اصلی تمامی محصولات این برند ایرانی، روغن دانه گیاه مورینگا بوده و ترکیب این ماده با سایر روغن‌های گیاهی و ویتامین‌ها، محصولاتی منحصر ‌به ‌فرد و درجه یک ساخته است.

جالب است بدانید که در همه محصولات مورینگا امو از ترکیب ویژه‌ای به نام LáfaOil (لافا اُیل) استفاده شده که یک ترکیبی انحصاری و مختص این برند است و شامل روغن مورینگا، روغن آرگان، روغن هسته انگور، روغن دانه آفتاب‌گردان و ویتامین A و E می‌شود.
در ادامه چند مورد از پرفروش ترین محصولات این برند را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

کرم دست آبرسان فوق سبک مورینگا

 

اگر دستان خشکی دارید و به دنبال یک مرطوب کننده خوب برای پوست دست خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم از کرم دست مرطوب کننده مورینگا استفاده کنید. چون این کرم برای انواع پوست مناسب بوده و با بافت خیلی سبکی که دارد، به سرعت جذب پوست شده و رطوبت پوست را تامین می‌کند.

با استفاده از این آبرسان دست، لک‌های روی پوست شما محو شده و به خاطر خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد، پوست شما را جوان و شاداب خواهد کرد. از جمله موادی که در ساخت این محصول بکار رفته می‌توان موارد زیر را نام برد:


• LáfaOil
• کره کاکائو
• روغن بادام
• هیدروویتون
• آسکوربیک اسید
• آلانتوئین

لوسیون بدن آبرسان مورینگا امو


برای داشتن پوستی نرم و لطیف، استفاده از لوسیون بدن را فراموش نکنید. لوسیون فوق سبکی که به شما پیشنهاد می‌کنیم، لوسیون بدن آبرسان مورینگا است. این محصول، قدرت آب‌رسانی بسیار بالایی دارد و با جذب سریع خود به صورت عمقی به پوست نفوذ کرده و منجر به تامین رطوبت آن می‌شود.

لوسیون بدن مورینگا از پوست شما در برابر نور خورشید و آلودگی‌های محیطی مراقبت کرده و با کمک به تولید کلاژن، از ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.

از جمله ترکیباتی که در این محصول استفاده شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


• LáfaOil
• کره کاکائو
• روغن بادام
• هیدروویتون
• آسکوربیک اسید
• آلانتوئین
کره بادام به کار رفته در این محصول، پوست بدن شما را به شدت نرم و لطیف می‌کند و روغن بادام هم به جذب سریع لوسیون کمک کرده است. در کل، لوسیون بدن مورینگا مواد مغذی و تقویت کننده را به پوست شما می‌رساند و پوستی شاداب و جوان برای شما به ارمغان می‌آورد.

شامپو حجم‌دهنده مورینگا برای پوست سر خشک


شامپو حجم‌دهنده و انرژی بخش مورینگا یکی دیگر از محصولات این برند می‌باشد که برای افرادی که پوست سر خشک و حساس دارند گزینه بسیار خوبی خواهد بود. این محصول با کد 9 معرفی شده و به رفع خشکی و پوسته سر کمک می‌کند.

شامپوی مخصوص پوست سر خشک مورینگا علاوه بر شویندگی بسیار موثر موهای سر، باعث رطوبت رسانی به پوست سر شده و خشکی و پوسته سر را از بین می‌برد. همچنین این محصول با تقویت فولیکول‌های مو به جلوگیری از ریزش مو کمک کرده و حجم موهای شما را زیاد خواهد کرد. پس اگر دچار خشکی پوست سر، اگزما و یا پسوریازیس هستید، حتما این شامپو را امتحان کنید.

مواد به کار رفته در این محصول شامل موارد زیر می‌شود:


• LáfaOil
• کافئین
• کلاژن
• روغن بابونه رومی

روغن مراقبت از پوست مورینگا


اگر به پوست خود اهمیت می‌دهید و به دنبال محصولی برای مراقبت از پوست خود هستید، روغن مراقبت از پوست مورینگا را به شما معرفی می‌کنیم. این روغن قدرت بالایی در ترمیم‌کنندگی پوست دارد و کلاژن سازی را تقویت می‌کند، در نتیجه ترک‌های پوستی (استرچ مارک) را بهبود می‌بخشد و باعث یک‌دست شدن بافت پوست شما خواهد شد.

اگر باردار هستید و به دنبال یک محصول برای پیشگیری و بهبود ترک‌های پوستی دوران بارداری هستید، می‌توانید از این روغن استفاده کنید. نکته خوب این محصول، عاری از هر گونه ماده نگه‌دارنده و اسانس است. مواد بکار رفته در روغن مراقبت از پوست عبارتند از:


• LáfaOil
• روغن هسته انار
• روغن گل همیشه بهار
• روغن زیتون


روغن انار استفاده شده در این روغن خاصیت جوان کنندگی دارد و با بازسازی پوست، خاصیت کشسانی آن را افزایش خواهد داد. همچنین روغن گل همیشه بهار موجود در این محصول، خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی دارد و به تسکین تحریکات پوستی کمک می‌کند.

ماسک مو آبرسان مورینگا امو مناسب موهای خشک


برند مورینگا اقدام به تولید ماسک مو هم کرده است. یکی از ماسک موهای پرفروش این برند، ماسک موی آبرسان مورینگا شماره 1 است که مخصوص موهای خشک بوده و باعث رطوبت‌رسانی عمیق به موها می‌شود. این ماسک مو با تامین مواد مغذی از خشکی تارهای مو جلوگیری کرده و مانع به وجود آمدن موخوره می‌شود.

همچنین می‌تواند میزان نرمی و لطافت مو را بالا برده و شانه کردن موها را برای شما راحت کند. برای استفاده از این ماسک مو باید پس از شست‌وشوی موها با شامپوی مناسب، آب موها را گرفته و سپس مقدار مناسبی از ماسک را موی نم‌دار پخش کنید. اجازه دهید حدود 3 تا 5 دقیقه ماسک روی موها بماند و بعد آب‌کشی کنید. حواستان باشد ماسک مو با کف سر و ریشه موها برخورد نکند.


لافا اویل و روغن نارگیل از ترکیبات به کار رفته در این محصول هستند که هر دو رطوبت‌رسان بوده و باعث ترمیم و احیای مو خواهند شد. همچنین به بهبود خشکی و وزشدگی موها کمک شایانی می‌کنند.

سرم مراقبت از صورت مورینگا امو


توصیه می‌کنیم استفاده از سرم مراقبت پوست را در مراحل روتین پوستی خود جای دهید تا پوستتان شفاف و سالم بماند. سرم مراقبت از صورت مورینگا یکی از سرم‌های خوب مراقبت پوست صورت است که خاصیت آب‌رسانی داشته و به تولید کلاژن کمک می‌کند.

در نهایت استفاده از این محصول موجب استحکام، نرمی و شفافیت پوست می‌شود. در این سرم، آنتی اکسیدان فراوانی بکار رفته و این ماده شگفت انگیز از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. برای استفاده از این سرم باید مقدار مناسبی از آن را روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. همچنین برای زیر آرایش گزینه مناسبی خواهد بود.


از دیگر ویژگی‌های این محصول مورینگا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


• رطوبت ‌رسانی به پوست


• محرک تولید کلاژن


• افزایش خاصیت کشسانی پوست

 

• جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی پوست صورت


• جلوگیری از بروز آکنه و جوش


• کاهش اسکار ناشی از جوش و آکنه


• کاهش لک‌های تیره و سیاهی دور چشم


• جلوگیری از آسیب‌های ناشی از نور خورشی

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

0 0 رای ها
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x