برند نیوا NIVEA از بزرگترین و شناخته ترین برندها در حوزه تولید انواع محصولات بهداشتی در جهان است که به ۱۷۳ کشور صادرات دارند و طرفداران بیشماری دارند. ایران نیز یکی از کشورهای وارد کننده محصولات نیوا از قدیم است بنابراین در ایران نیز بسیار شناخته شده و مورد اعتماد مصرف کنندگان است.


شعاری که برند نیوا NIVEA سرلوحه کار خود قرار داده: به مردم کمک می کنیم تا حس خوبی نسبت به پوستشان داشته باشند. شرکت نیوا بیش از صد سال با تحقیق بر روی بهترین مواد برای ساخت مناسب ترین و با کیفیت ترین محصولات برای انواع پوست در تلاش بوده تا به شعار خود رنگ حقیقت دهد.
در این مقاله در تلاش هستیم که اطلاعات بیشتری در مورد تاریخچه شکل گیری برند نیوا NIVEA، معرفی محصولات نیوا و بیان ویژگی ها و خواص آنها به شما ارائه دهیم پس با ما همراه باشید.

محصولات نیوا ساخت کجاست؟

 

اگر بخواهید بدانید که محصولات نیوا ساخت کجاست؟ باید بگوییم که برای اولین بار درهامبورگ (آلمان) تولید و عرضه شد اما امروز تیم تحقیقاتی آن در بیش از نیمی از کشورهای دنیا در حال تحقیق و بررسی و همچنین ساخت و عرضه نیوا است.


از زمانی که دکتر اسکار تروپلویتز کارآفرین و داروساز، اختراع ایساک لیفشوتز (یوسریت) را شناسایی کرد مدت زیادی نگذشت که برند نیوا NIVEA شکل گرفت فقط باید نامی برازنده انتخاب می شد که پروفسور پائول گرسون اونا یکی دیگر از سهامداران این شرکت از نام نیوا به ترکیبی از دو کلمه لاتین Nix به معنی برف و Nivis که مربوط به برف است استفاده کرد در واقع هدف از انتخاب اسم نیوا اشاره به سفیدی آن دارد.


از جمله اهداف دکتر پلویتز از تاسیس این شرکت ساخت محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب بود او در واقع با این رویا که محصولی را ارائه دهد که تمام نیازهای پوستی را به طور کامل برآورده کند، آن را راه اندازی کرد.

دسته بندی محصولات نیوا:


محصولات پوست صورت


محصولات مراقبتی شامل: کرم های شبانه، روزانه، ضد چروک صورت، ضد چروک دور چشم، لوسیون


پاکسازی پوست صورت: ژل ها و فوم های شستشو، آب میسلار، شیر پاک کن، تونر، لایه بردار و ماسک


محصولات مراقبتی لب : انواع بالم لب در طعم های مختلف، محافظ لب


محصولات سلامتی پوست بدن


محصولات مراقبتی: انواع کرم های تقویت کننده و مرطوب کننده، رفع سلولیت، انواع مختلف لوسیون بدن ، دئودورانت، انواع شامپوهای بدن

محصولات سلامتی پوست در مقابل آفتاب

 

محصولات مراقبتی در مقابل اشعه خورشید: انواع کرم های ضد آفتاب، ضد پیری، لوسیون های ضد آفتاب بزرگسالان و کودکان، اسپری ضد آفتاب، روغن برنزه کننده

مراقبت های پوستی بعد از آفتاب: لوسیون و اسپری آبرسان بعد ازآفتاب

 

محصولات مراقبت از پوست در حین اصلاح آقایان

 

شامل: انواع ژل و فوم مخصوص اصلاح، لوسیون های افتر شیو، خمیر ریش ، کرم و بالم
بعد از اصلاح: انواع کرم های صورت مخصوص آقایان،
خوشبو کننده بدن: انواع بی نظیر دئودورانت و اسپری های بدن

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

5 1 رای
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x