ورزش های صورت برای شادابی پوست !

اگر می خواهید پوست صورتی جوان (جوان ماندن پوست) داشته باشید باید این ورزش های صورت را تمرین کنید تا پوستی شاداب و جوان داشته باشید.

تمرینات ورزش صورت شیوه ای طبیعی برای جوان سازی چهره با استحکام بخشیدن به عضلات و کاهش چین و چروک ها می باشند.

چگونه عضلات صورت خود را تمرین دهیم؟!

 

ورزش صورت از آن دسته ورزش هایی است که در تقویت عضلات صورت،ترمیم برخی قسمت ها و نجات پوست از ضعیف شدن کمک میکند.


انجام ماساژ عضلات صورت یک راه طبیعی برای اینکه شما را جوان تر جلوه دهد مانند کم شدن چین چروک و سفت شدن اعصاب و عضلات صورت.


برخی تمرین های خاصی برای کسانی که مشکلاتی را با صورت خود دارند وجود دارد که نتایج آن ساخته شدن عضلات سفتی برای صورت و ایجاد اعتماد به نفس میباشد.تقریبا ۵۰ عضله در صورت وجود دارد و ورزش دادن آنها میتواند سودهایی همچون کمک و درمان سوزش چشم،جلوگیری از گرفتگی گردن و رهایی از سردرد.انجام برخی کار ها بر روی عضلات صورت میتواند به شما در نشان دادن چهره زیبا و جذاب شما به جهان کمک کند.

یوگا ورزش رفع چروک صورت

 

بهترین کار این است که این تمرین را در هنگام ایستادن انجام دهید و پشتتان را صاف نگه دارید. با استفاده از یک نفس عمیق شروع کنید و سپس هوا را در دهان خود نگه دارید مانند زمانی که کودک بودید، لپ هایتان را باد کنید.


این نفس را برای یک دقیقه یا تا زمانی که می توانید نگه دارید. سپس به آرامی نفس خود را از بینی بیرون بدهید. این کار را پنج بار انجام دهید و روزانه تکرار کنید.


این کار به صاف کردن چروک ها از جمله خطوط خنده و نیز سفت کردن ماهیچه های گونه، صورت و گردن شما کمک خواهد کرد. این ورزش ضد پیری صورت به ویژه برای اطراف چشمان شما مفید است.
به عبارت دیگر، به کاهش پف اطراف چشم ها و نیز صاف کردن چروک های پنجه کلاغی کمک می کند.


برای انجام این تمرین, انگشتان سبابه و میانی دست تان را به گوشه ابرو ها فشار دهید و یک V را با انگشتان خود ایجاد کنید. فشار را به انگشتان خود اعمال کنید. حالا به سقف نگاه کنید, پلک های پایین خود را همزمان بالا ببرید.
این کار را برای چند ثانیه نگه دارید و سپس هفت بار آن را تکرار کنید. پس از اتمام کار, چشمان خود را به مدت چند ثانیه محکم ببندید.

ورزش چروک صورت و گونه

 

قسمتی از صورت شما که معمولاً می افتد, گونه ها هستند.این تمرین به شما در مبارزه با این افتادگی و کاهش چین و چروک ها کمک می کند.


سرتان را صاف نگه دارید و بعد لبخند بزنید. بدون باز کردن لب ها لبخند بزنید. بینی خود را چروک کنید.
این، باعث می شود که ماهیچه های گونه منقبض شوند و بالا بروند.این حالت را برای پنج ثانیه نگه دارید و سپس دوباره صورت خود را شل کنید. این تمرین را در هر بار 10 بار تکرار کنید.

ورزش دهان

 

زبان را به مدت ۶۰ ثانیه بیرون بیاورید.به سقف نگاه کنید و زبان را داخل دهان جمع کنید. این حرکت را ۵ مرتبه و هرکدام ۵ ثانیه انجام دهید. همینطور که به بالا نگاه می کنید زبان را از دهان بیرون بیاورید. این حرکت ماهیچه های گردن را کشش می دهد و تقویت می کند. دوباره سر را به حالت اولیه برگردانید تا بقیه ورزش ها را انجام دهید.


دهان را به شکل حرف “O” انگلیسی دربیاورید. دهان را باز کنید و با لب ها شکل O بسازید. همینطور که فک پایین است لب ها را به حالت خنده باز کنید. این حرکات “O” کوچک و “O” بزرگ را ۱۰ مرتبه تکرار کنید.


لبخند بودا: لب ها را به سمت داخل دهان ببرید طوری که دیده نشوند. سپس گوشه های لب را به سمت بالا ببرید درست مثل حالت خنده. این حرکت ۱۰ الی ۱۲ مرتبه تکرار کنید.

کشش

 

مکانی که می توانید تنها باشید و آرامش داشته باشید را انتخاب کنید: ورزش صورت در ابتدا کمی مشکل است. بنابراین در یک جای خلوت روی صندلی بنشینید تا بتوانید روی حرکات تمرکز کرده و آن ها را درست انجام دهید.


قبل از شروع ورزش گردن را بکشید: تمام این حرکات را باید به آرامی و با نفس عمیق انجام شود. چندین بار سر را به سمت پایین و بالا حرکت دهید.


چانه ها را به آرامی از یک شانه به شانه دیگر حرکت دهید. در هر حرکت به مدت ۵ ثانیه به شانه ها نگاه کنید. این حرکت را دو بار انجام دهید.


سر را به سمت شانه راست خم کنید گویی می خواهید روی شانه بخوابید و به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید. همین حرکت را به سمت چپ نیز تکرار کنید. سپس سر را به حالت عادی برگردانید تا ورزش صورت را شروع کنید

حرکت اَبروی صاف

 

این حرکت برای خط‌های افقی پیشانی مناسب و جایگزین تزریق بوتاکس است.

۱. انگشتان هر دو دست را به شکل افقی در مرکز پیشانی قرار دهید.

۲. با فشار کمی انگشتان را از مرکز پیشانی به سمت رُستنگاه موها حرکت دهید.

۳. این حرکت را ۱۰ بار انجام دهید.

حرکت زرافه

 

این حرکت برای چروک و شل‌شدگی پوست گردن مفید و جایگزینی برای کشیدن پوست گردن و فک پایینی است.

۱. به روبه‌رو نگاه کنید. نوک انگشتان هر دو دست را بالای گردن قرار دهید. انگشتان را به نرمی به سمت پایین حرکت دهید، در حالی که گردن را به آرامی به عقب خم می‌کنید.

۲. گردن را صاف کنید و این کار را ۲ بار دیگر انجام دهید.

۳. گردن را به عقب خم کنید. لب پایین و گوشه‌های لب‌تان را تا جایی که می‌توانید به بیرون و به سمت پایین نگه دارید. انگشتان دو دست را روی استخوان گردن قرار دهید و چانه را رو به بالا بگیرید. به اندازه‌ی ۴ نفس عمیق، این وضعیت را حفظ کنید.

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

0 0 رای ها
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x