آیا کپسول پاورفیت چاق کننده است ؟

کپسول پاورفیت چیست ؟
کپسول پاورفیت هولیستیکا با استفاده از عصاره کامل قارچ شیتاکه به دست آمده و به بازار عرضه شده است. قارچ شیتاکه یکی از محبوب‌ترین قارچ‌های خوراکی در جهان است که بومی شرق آسیا بوده و در سال‌های اخیر به دلیل فواید بی‌نظیری که دارد به بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران راه یافته است. قارچ شیتاکه حاوی برخی ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی و اسیدهای آمینه بوده و ارزش غذایی فوق‌العاده بالایی دارد.
۱۵ گرم قارچ شیتاکه ۲ گرم فیبر، ۱ گرم پروتئین و ۱۱ گرم کربوهیدرات داشته و ۴۴ کالری را برای بدن فراهم می‌کند. ویتامین B2، B3، B5، B6، B9، D و عناصر معدنی نظیر مس، سلنیوم، آهن، منگنز و زینک از مهم‌ترین ترکیبات موجود در قارچ شیتاکه که در کپسول پاورفیت وجود دارد، محسوب می‌شوند. بتاگلوکان یکی از ترکیبات مغذی موجود در این کپسول است که نوعی فیبر محلول به شمار می‌آید. این ترکیب در برابر عفونت‌های باکتریایی از سیستم ایمنی بدن پشتیبانی کرده و بر اساس پاره‌ای از تحقیقات در کاهش کلسترول بد خون نیز موثر است.

فواید قرص پاورفیت
پیش از آنکه در این مطلب به عوارض کپسول پاورفیت بپردازیم، بهتر است در ابتدا به فواید آن اشاره‌ای مختصر داشته باشیم. قارچ شیتاکه موجود در این محصول مزایای زیر را به همراه دارد:
• تقویت سیستم ایمنی بدن
• کمک به حفظ سلامت قلب و عروق
• کاهش سطح کلسترول در خون
• بهبود و تقویت قوای جسمانی
• درمان کمکی برای مبتلایان به زگیل تناسلی
• جلوگیری از خستگی زودرس
• دارای خواص ضد سرطان
• تقویت سلامت استخوان‌ها
• جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها
ترکیب فعال هگزوز (AHCC) در قارچ شیتاکه در بهبود HPV می‌تواند موثر واقع شود و در حقیقت بسیاری از افراد به این دلیل به سراغ مصرف آن می‌روند. این قارچ همچنین خاصیت آنتی‌اکسیدانی داشته و ضد میکروب، ضد باکتری و ضد قارچ عمل می‌کند. بسیاری از مطالعات حاکی از آن هستند که پس از مصرف مکمل‌های حاوی شیتاکه مثل پاورفیت، میزان التهاب در بدن تا حدود قابل توجهی کاهش یافته است.

آیا قرص پاورفیت چاق کننده است ؟


پاورفیت نوعی مکمل غذایی است که حاوی عصاره قارچ شیتاکه بوده و یکی از بهترین درمان‌ها برای بهبود زگیل تناسلی محسوب می‌شود. از این محصول دارویی به منظور تقویت سیستم ایمنی و افزایش انرژی و توان جسمانی نیز می‌توان کمک گرفت. ماده موثره موجود در این کپسول مزایای چشمگیری برای سلامتی بدن دارد و در سال‌های اخیر محققان، پژوهش‌های بسیاری را روی آن انجام داده‌اند. برای خرید قرص پاورفیت بدون نیاز به نسخه پزشک و بدون نیاز به مراجعه به داروخانه می‌توانید از داروخانه آنلاین مثبت سبز به صورت اینترنتی اقدام نمایید. آیا ارتباطی بین قرص پاورفیت و چاقی وجود دارد؟


قرص پاورفیت و چاقی
چه ارتباطی بین قرص پاورفیت و چاقی وجود دارد؟ آیا این قرص موجب افزایش وزن می‌شود؟ برای اینکه اثر چاق‌کنندگی هر نوع مکمل غذایی مورد بررسی قرار گیرد، باید ترکیبات موجود در آن را به خوبی بشناسیم. گفتیم که در Powerfit از عصاره قارچ شی تاکه استفاده شده است بنابراین ابتدا باید تاثیر این قارچ روی افزایش وزن را بررسی کنیم:

تاثیر قارچ شیتاکه روی کاهش یا افزایش وزن
در ۱۵ گرم قارچ شیتاکه به طور متوسط ۱۱ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم فیبر و ۱ گرم پروتئین وجود دارد. این مقدار قارچ Shiitake 44 کالری برای بدن فراهم می‌کند. شیتاکه را می‌توان جزء مواد غذایی کم‌کالری به حساب آورد. از طرف دیگر در مطالعه‌ای که روی موش‌های صحرایی آزمایشگاهی که رژیم غذایی پرچرب داشتد صورت گرفت، مشخص شد که در صورت استفاده از قارچ شیتاکه آنها چربی کمتری در کبد خود خواهند داشت و همچنین رسوب در دیواره شریان‌های آنها کمتر و سطح کلسترول نیز کمتر خواهد بود. موش‌هایی که قارچ شیتاکه را بیشتر استفاده کرده بودند، کمترین افزایش وزن را داشتند.


بتاگلوکان موجود در قارچ شیتاکه در واقع یک فیبر محلول است که با مصرف آن احساس سیری به وجود می‌آید و در نتیجه فرد میل کمتری برای مصرف دیگر مواد غذایی پیدا می‌کند. آنزیم‌های لیپوپروتئین نیز از دیگر ترکیبات موثر موجود در قارچ شیتاکه هستند که اسید چرب غیر تصفیه شده در بدن را کاهش می‌دهند. قارچ شیتاکه همچنین از ذخیره چربی جلوگیری می‌کند بنابراین در پاسخ به این سوال که آیا قرص پاورفیت چاق‌کننده است یا خیر؟ باید گفت خیر؛ مصرف این قرص نه تنها موجب چاقی نمی‌شود بلکه حتی ممکن است در کاهش وزن نیز تاثیر داشته باشد و سبب لاغری شود.

آیا می توان از کپسول پاورفیت برای لاغری استفاده کرد ؟
کپسول پاورفیت از سوی شرکت سازنده هرگز به منظور لاغری و کاهش وزن معرفی نشده است. افراد به منظور درمان زگیل تناسلی، ارتقا سیستم ایمنی، افزایش انرژی و افزایش قوای جسمی خود می‌توانند از این کپسول استفاده کنند. مصرف پاورفیت موجب چاقی نمی‌شود و حتی ممکن است در لاغر شدن نیز موثر باشد. اگر شما فردی چاق هستید که به دنبال قرص لاغری می‌گردید، می‌توانید از مکمل‌های کاهش اشتها در کنار رژیم غذایی سالم و انجام تمرینات ورزشی کمک بگیرید تا پروسه کاهش وزن با سهولت بیشتری در بدن شما انجام گیرد.

تاثیر قرص پاورفیت در درمان زگیل تناسلی
چنانچه اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین مصارف کپسول پاورفیت در بهبود زگیل تناسلی است. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که در قارچ شیتاکه موجود در این محصول ترکیبی فعال به نام هگزوز (AHCC)وجود دارد که در مداوای ویروس پاپیلومای انسانی بسیار موثر عمل می‌کند. معمولا توصیه می‌شود که از کپسول پاورفیت به مدت ۶ ماه روزانه ۲ عدد مورد مصرف قرار گیرد تا درمان کامل زگیل تناسلی به خوبی صورت پذیرد. کپسول پاورفیت به دلیل داشتن عصاره قارچ شیتاکه ضد ویروس، ضد باکتری و ضد میکروب نیز عمل می‌کند و موجب کاهش بروز تبخال مزمن و آفت دهان نیز می‌شود. همچنین در صورت ابتلا به این نوع بیماری‌ها با مصرف پاورفیت دوره درمان سریع‌تر صورت می‌گیرد.

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

2.3 4 رای ها
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x