همان طور که می دانید استفاده از بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم می تواند تاثیرگذار ترین گزینه روی بهتر شدن و تقویت عضلات شما داشته باشد . اگر به تازگی شروع به ورزش کرده اید و می خواهید با استفاده از مکمل های بدنسازی ، فرم دلخواه خود را به دست آورید ، در این مقاله با ما همراه باشید که نمونه ای از بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم را به شما معرفی خواهیم کرد .

بهترین مکمل ورزشی

بهترین مکمل برای افزایش حجم عضله خشک

 

در این مطلب می خواهیم در مورد بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم بدون چربی ، بهترین مکمل بدنسازی برای مبتدیان ، ضروری ترین مکمل بدنسازی صحبت کنیم .

تا شما بتوانید با خواندن این مقاله به آن چه که می خواهید دست پیدا کنید و بهترین فرم بدنی را داشته باشید .
استفاده از بهترین مکمل های بدنسازی ، تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد ما و تقویت سیستم ایمنی ما خواهد داشت .

این که شما در حین تمرین ، قبل از تمرین و بعد از تمرین از چه مکملی برای تقویت خود و تامین انرژی از دست رفته خود استفاده می کنید ، بسیار اهمیت دارد .


شما با مصرف انواع پروتئین ها ، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می توانید ، انرژی مورد نیاز خود را بدست آورید و در کنار ورزش و تمرین مناسب ،به آن فرم بدنی دلخواهی که می خواهید دست پیدا کنید .

در طول سال های اخیر ما پیشرفت زیادی در تولید بهترین و با کیفیت ترین مکمل های بدنسازی داشته ایم .

 

بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم بدون چربی

 

در این مقاله می خواهیم بهترین مکمل ها را بر اساس اولویت شان به شما ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش معرفی کنیم ، تا بهتر بتوانید در مصرف مکمل های بدنسازی تصمیم بگیرید .

مکمل های ورزشی

پروتئین وی برای افزایش حجم

مهم ترین مکمل هایی که برای رشد و تقویت عضلات در مرحله اول از آن استفاده می شود ، پروتئین ها هستند . پروتئین ها به خوبی می توانند انرژی مصرفی ما را در طول تمرین تامین کنند و به رشد و عملکرد بهتر عضلات ما کمک می کنند .

نمونه ای از بهترین پروتئین که استفاده از آن بعد از هربار تمرین توصیه می شود ، پروتئین وی نام دارد .


پروتئین وی ؛ ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و به دلیل این که دارای مقدار زیادی مواد مغذی می باشد ، به راحتی در چربی سوزی و عضله سازی شما نقش خواهد داشت .

پروتئین وی به دلیل این که دارای ویژگی جذب سریع در بدن می باشد ، به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین پروتئین ها از دید بدنسازان شناخته شده است .


افرادی که ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کنند و تمرینات سختی دارند ، بهتر است دوبار در زمان تمرین خود از پروتئین وی استفاده کنند ، چرا که این افراد چربی سوزی بیشتری دارند و باید انرژی از دست رفته شان به درستی تامین شود .

مصرف پروتئین وی قبل و بعد از تمرین ، قبل از خواب شب و بعد از بیدار شدن از خواب دارای اهمیت بسیاری می باشد .

مصرف آمینو اسید های ضروری برای افزایش حجم

 

آمینو اسید های موجود در بدن ما به ۲۱ نوع می رسند . آمینو اسید ها نقش بسیار مهمی در ساخت پروتئین ها و ماهیچه های ما دارند ، تاثیرگذاری آن را می توانید پس از مدتی درک کنید .

اگر در طول ورزش و تمرین خود می خواهید که بدن و عضلات ورزیده ای داشته باشید ، مصرف آمینو اسید های ضروری را فراموش نکنید .


معمولا آمینواسید ها را می توان در محصولات حیوانی یافت که میزان استفاده ما از این محصولات در طول روز به قدری نیست که بتواند ، نیاز ما را بعد از یک ورزش سنگین تامین کند .

ورزشکاران به دلیل این که در طول تمرین خود انرژی زیادی را مصرف می کنند ، به آمینواسید بیشتری نیاز دارند . مکمل های BCAAs بهترین مکمل برای افزایش حجم هستند .

 


مصرف کراتین برای افزایش حجم


معمولا وقتی در مورد افزایش حجم صحبت می شود ، کراتین اصلی ترین مکملی است که باید از آن استفاده کنیم . کراتین به طور طبیعی در ماهیچه های اسکلی وجود دارد و ترکیبی از گلیسین ، متیونین و آرژین می باشد .

کراتین انرژی بدن ما را تبدیل به فسفات می کند و از همین طریق روی حجم سازی عضلات تاثیر می گذارد .


کراتین موجود در ماهیچه های اسکلتی نمی توانند ، پاسخ گوی نیاز ما باشند و بعد از کمی ورزش سنگین به راحتی تخلیه می شوند ، به دلیل این که ما بتوانیم این انرژی را جبران کنیم باید از مکمل های کراتین استفاده کنیم .

استفاده از مکمل کراتین ، به مراتب انرژی شما را افزایش می دهد و قدرت بدنی شما را بالا خوهد برد .


کراتین علاوه بر این که روی عضلات شما تاثیر می گذارد ، جریان خون را نیز افزایش می دهد و باعث می شود تا سلول ها آب بیشتری را به خود جذب کنند و همین باعث حجیم تر شدن عضلات می شود .

 

ویتامین ها و مواد معدنی برای افزایش حجم

 

یکی دیگر از مکمل هایی که نقش مهمی در افزایش حجم و عضله سازی دارد ، ویتامین ها و مواد معدنی می باشد .

مصرف ویتامین ها علاوه بر این که تاثیر زیادی روی بدنسازی دارد ، می تواند به طور طبیعی هم تاثیرگذار واقع شود . وجود انواع ویتامین ها برای بدن ضروری می باشد و همان طور که می دانید ، هر یک از آن ها نقش مخصوص به خود را در بدن ایفا می کنند .
ویتامین ها علاوه بر تاثیرگذاری روی حجیم کردن عضلات ، می توانند سیستم ایمنی بدن ما را تقویت کنند تا سیستم ایمنی ما عملکرد بهتری داشته باشد .

بیشترین ویتامین ما ، از مصرف سبزیجات و میوه ها تامین می شود ، که باز هم احساس می شود برای یدن کافی نباشد .

به همین دلیل استفاده از مکمل های ویتامین و مولتی ویتامین ها توصیه می شود .

بهترین مکمل بدنسازی برای مبتدیان

 

افرادی که به تازگی فعالیت و ورزش خود را شروع کرده اند و می خواهند آن را به صورت حرفه ای ادامه بدهند ، بهتر است برای شروع ورزش خود ، بهترین ها را انتخاب کنند .

مکمل هایی که در ابتدا نام بردیم می تواند گزینه خوبی برای این افراد باشد.

افراد مبتدی باید در ابتدای ورزش خود و تمرین های خود بدن خود را آماده مصرف بهترین و باکیفیت ترین ویتامین ها و پروتئین ها کند.

اگر قصد این را دارید که در باشگاه یک برنامه تمرینی محکم و سختی را در پیش بگیرید ، بهتر است یک تغذیه مناسب هم برای آن در نظر داشته باشید.

 

رشد عضلات در سریع ترین زمان ممکن

 

برای اینکه بتوانید به عضلات خود کمک کنید و آن ها را تحریک به رشد و حجم سازی کنید، هیچ گاه سعی نکنید از آمپول ها برای حجم دادن به عضلات خود استفاده کنید .

استفاده از قرص های شیمیایی و این آمپول ها ، فقط می تواند شما را برای مدتی زیبا نشان دهد و در نهایت شما می مانید و حجم بسیاری از عوارض که باید به دنبال درمان آن باشید .

البته فراموش نکنید که برخی از این آمپول ها به دلیل دوز بسیار بالایی که دارند ، منجر به مرگ می شوند .

 

بهترین مکمل ها برای افراد مبتدی به شرح زیر می باشد :

 

  • پروتئین وی
  • کراتین
  • پروتئین کازئین
  • آمینواسید های ضروری
  • کربوهیدرات های سریع
  •  

این ها می توانند در عضله سازی شما ، که به تازگی شروع به ورزش و تمرین کرده اید ، نقش بسیار مهمی داشته باشند .

 
 

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

0 0 رای ها
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x