در این مقاله درباره سرم موی ضد ریزش سریتا توضیح میدهیم پس همراه ما باشید.

تونيک تقويت کننده T2 ســريتا

• غنی از کافئین و تیروئید
• افزایش خونرسانی و تغذیه ریشه های مو
• محرک رویش مو با افزایش انرژی رسانی به فولیکول¬های مو
• مناسب برای انواع ریزش ها (به علت کم کاری تیروئید و ریزش مو پس از زایمان)

به منظور تکمیل اثرکرد شامپو کافئین و انرژی رسانی به ریشه مو استفاده می شود. این محصول حاوی ویتامین هایB6 و B7 است، ویتامین B6 باعث تولید اسید آمینه در سلول های سازنده ریشه مو و تقویت ریشه موها می شود و ویتامین B7 باعث تولید انرژی در سلول های سازنده ریشه مو می گردد.

اساس طراحی این محصول بر پایه ماده موثره کافئین می باشد که دارای اثرات ضد ریزش و تقویت کنندگی بسیار قوی است. محصولات حاوی کافئین در مهار ریزش مو ارثی تاثیر بسیاری دارند. همچنین به عنوان محصولات تقویت کننده، در افرادی که تمایل دارند موهای خود را تقویت کنند قابل استفاده است.

زمانی که ریزش مو به دلیل کمبود مواد معدنی و تغذیه ای باشد نیاز به انرژی رسانی به مو بیشتر می شود. برای جلوگیری از ریزش های متوسط شامپو کافئین به همراه تونیک T2 توصیه می شود. محصولات کافئین سریتا با دارا بودن ۳% کافئین بیشترین درصد کافئین را دارا می باشد.

ریزش مو یک عارضه بسیار متداول است که به دلایل مختلفی از جمله فاکتورهای ارثی، تغییرات هورمونی، استرس و سوء تغذیه رخ می­دهد. تونیک T2 سریتا، فرمولاسیونی کارآمد برای تقویت و سلامت موها است.

این تونیک غنی از ماده موثره کافئین و عصاره ­های گیاهی است که با مکانیزم­های تخصصی، عوامل ریزش مو را مهار می­کند. همچنین با تقویت فولیکول­های مو، رویش مجدد موها را موجب می­شود.

سرم ضد ریزش مو سریتا

نحوه مصرف:

روزانه یکبار، ۲-۱ سی سی (هر سی سی ۷ پاف اسپری) از محلول پرومین را در نواحی ریزش مو، روی پوست سر اسپری نمایید. سپس با نوک انگشتان با حرکت ملایم و به صورت دورانی، کف سر را به خوبی ماساژ دهید.

مزایا:

• مهار ریزش مو و افزایش گردش خون مویرگی
• مناسب برای خانم ها و آقایان
• تسکین دهنده التهابات پوست سر
• رویش مجدد موها با تکنیک نوین سلول بنیادی

تونیک ضد ریزش سریتا

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

3.4 5 رای ها
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x