معرفی چند نمونه از محبوب ترین عطرهای زنانه

La Vie Est Belle EDP

معرفی محبوب ترین عطر های زنانه

 

عطر لانکوم مدل La Vie Est Belle EDP

 

اگر به دنبال بهترین عطر زنانه دنیا با رایحه ای به لطافت شکوفه های بهاری هستید به شما ادوپرفیوم لاوی ا بل لانکوم را پیشنهاد می کنیم. در سال 2012 برند لانکوم یکی از بهترین عطر های زنانه چند دهه اخیر را رونمایی کرد و از آن روز تا کنون این عطر به یکی از پرطرفدارترین عطر های زنانه جهان تبدیل گشته است.

این عطر به عنوان نمادی از سادگی و آزادگی طراحی شد که داشتن شیشه ساده اما شکیل و رایحه ای همچون نسیم بهاری در رساندن این مفهوم بسیار موفق بوده است. نام این عطر به خاطر سعی سازنده در به تصویر کشیدن چشم اندازی از طراوت و شادابی در زندگی در عین سادگی و آزادی انتخاب شده است که به معنای ” زندگی زیباست” می باشد. در نت آغازین این عطر آمیزه ای از رایحه انگور سیاه فرنگی و گلابی به مشام می رسد و پس از آن هم با ترکیبی شاد و بهاری از شکوفه پرتقال و یاسمن رو به رو خواهید شد. در نهایت در نت پایه این عطر که در لیست بهترین عطرهای زنانه قرار دارد از رایحه وانیل و نعنا هندی استفاده شده است.

اسانس اولیه: انگور فرنگی سیاه، گلابی

اسانس میانی: زنبق، یاس، شکوفه پرتقال

اسانس پایه: وانیل، دانه تونکا، پرالین، نعناع هندی

این عطر در گروه بویایی گلی میوه ای شیرین قرار دارد. طبع گرم و شیرین آن باعث شده تا گزینه ای مناسب برای فصول سرد باشد.
قوس زیر شیشه این عطر با رنگ صورتی سمبلی از دهان در حال لبخند زدن می باشد.

اگر کیفیت و ماندگاری رایحه عطر برای شما مهم است، بی شک La Vie Est Belle یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد.
ویدئو زیر تبلیغ زیبا و خلاقانه این عطر خوشبو با حضور جولیا رابرتز است.

Black Opium

ادوپرفیوم ایو سن لورن Black Opium

 

اگر شخصیتی جسور و پرتحرک دارید یا می خواهید حسی پرحرارت و جادویی از خود را در ذهن مخاطبانتان به یادگار بگذارید، بلک اپیوم ایو سن لورن از بهترین عطر های دخترانه و مناسب ترین انتخاب برای شماست. قهوه غنی از آدرنالین عطر بلک اپیوم مخلوط با وانیل شیرین، شکوفه پرتقال و یاس، سریع تر از یک اسپرسو دبل شات به شما انرژی و شادابی را تزریق خواهد کرد.

این عطر استعاره ای از روحیه راک اند رولی است، همان قدر پر جنب و جوش با رایحه ای اسرار آمیز و تاریک. ایو سن لورن یکی از برندهای مطرح فرانسوی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی خاص در جهان است.

عطر بلک اپیوم توسط این برند مشهور در ۲۰۱۴ روانه بازار شد و توانست لقب بهترین و ماندگارترین عطر زنانه را از آن خود کند.

سانس اولیه: گلابی، فلفل صورتی، شکوفه پرتقال

اسانس میانی: یاس، شیرین بیان، قهوه

اسانس پایه: وانیل، سدر، نعناع هندی، چوب کشمیر

بهترین عطر زنانه ایو سن لورن جزو گروه بویایی شرقی-وانیلی است و با رایحه شیرین و گرم خود برای استفاده در فصول سرد سال بهترین عطر زنانه گرم محسوب می‌شود.

Coco Mademoiselle

بهترین عطر شنل زنانه: Coco Mademoiselle

 

بی شک توصیف عطری که سه سال پیاپی موفق به کسب لقب بهترین عطر و ادکلن زنانه شده است کار ساده ای نیست. هرچه از عطر و بوی دل انگیز بهترین عطر زنانه شنل برای شما بگوییم در حق آن اجهاف کرده ایم. طراحی و فرمولاسیون کوکو مادمازل شاهکار ژاک پولژ عطار مشهور فرانسوی است.

این عطر با رایحه دل انگیز خود در سال 2001 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد و شنل با این شاهکار بی رقیب خود توانسته است، لقب بهترین مارک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا از آن خود کند.
Coco Mademoiselle در سال 2008 جایزه‌ FiFi که به بهترین کمپین تبلیغاتی تعلق می‌گیرد را از آن خود کرد. کوکو مادمازل یادآور شخصیت بزرگ و متفاوت G.chanel است و در سال 2001 به بازار آمد. این محصول با بوی دل انگیز خود، بهترین عطر زنانه سال شد و همه خانم‌های علاقه مند به عطر را انگشت به دهان کرد.

در کمال اطمینان می توان گفت که کوکو مادمازل در لیست بهترین عطر زنانه از نظر آقایان جا دارد و طرفداران عطر به شدت از این محصول حمایت می کنند و آن را نمونه ای کامل از یک عطر بسیار استثنائی و خوشبو با ماندگاری رویایی برای یک خانم متشخص می دانند.

کوکو مادمازل یکی از بهترین عطرهای زنانه با رایحه گلی و خنک است که با همان نخستین اسپری شما را مسحور خود می کند. رایحه شیرین نت‌های آغازین با آمیزه ای شاعرانه از عصاره پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه درخت پرتقال و نارنج مشام شما را نوازش می‌دهد.

به لطف استفاده از ترکیبی مرکباتی و شیرین در بهترین ادکلن زنانه دنیا، با هر بار استفاده از این محصول به یاد گل های بهاری و سرخوشی همراه آن ها می‌افتید.
پس از گذشت نت اولیه نوبت به سمفونی زیبای نت‌های میانی این عطر می رسد، عصاره درخت گل ابریشم، گل یاسمن، گل رز و یلانگ‌یلانگ و رایحه‌ای گلی با بویی نسبتا شیرین و شادی بخش را برای شما به ارمغان می آورد و حس اعتماد به نفس و انرژی مثبت را به شما القا می کند.
در آخرین قسمت این شاهکار خلاقانه، نت‌های پایه کوکو مادمازل با مخلوطی از رایحه دانه‌های تونکا، گیاه پچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوکس‌موس و مشک، حسی خارق العاده از رایحه ای شیرین اما این بار با رگه‌هایی از تندی دارد. ادکلن Coco Mademoiselle برند شانل یکی از بهترین ادکلن ‌های زنانه است که تنها با یک بار تجربه آن هرگز سحر و جادوی به یاد ماندنی آن را از یاد نخواهید برد!

نت اولیه : پرتقال، گریپ فروت، ترنج
نت میانی : گل یاس، لیچی، گل رز
نت پایه : وانیل، نعناع هندی، مشک، خس خس
این عطر در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد و طبعی شیرین و معتدل رو به خنک دارد.

Gucci Bloom

گوچی بلوم Gucci Bloom

 

در یک باغ هزارتو پر از گل قدم می زنید و حسی هیجان انگیز، مرموز و مسخ کننده از گل های این باغ روح شما را در برخواهد گرفت. این بهترین تجسم از حسی است که عطر گوچی بلوم در شما شکوفا می کند. این عطر نمونه تمام عیار یک عطر گل گلی است.

بهترین زنانه برند گوچی در سال 2017 توسط عطرساز مطرح و موفق آلبرتو موریلاس معرفی و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. از آن روز این محصول به یکی از بهترین عطرهای زنانه در جهان تبدیل گشت.
گوچی بلوم مناسب خانم هایی است که از رایحه های گلی علاقه به خصوص یاس و مریم لذت می برند. این عطر به دلیل دارا بودن طبع خنک و دلپذیر جزو لیست بهترین عطر خنک زنانه هم قرار دارد.
طراحی بطری عطر گوچی بلوم زنانه در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردار است.

رنگ پودری بدنه سبب می شود مایع درون شیشه به سادگی دیده نشود و حالت پودری و گلی عطر را حتی از لحاظ ظاهری به بیننده منتقل کند.

نت های پایه: ریشه زنبق ، پیچ امین الدوله ، گل مریم ، یاس
این عطر با طبع خنک در گروه بویایی رایحه های گلی قابل ‌طبقه ‌بندی است.

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

0 0 رای ها
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x