معرفی کرم های مرطوب کننده شون

برای داشتن دستانی نرم و لطیف همواره باید از کرم های مرطوب کننده به طور مداوم استفاده کنید در ادامه این مقاله معرفی کرم های مرطوب کننده دست و صورت شون را داریم و تمام ویژگی های ایم کرم ها را برای شما عزیزان توضیح می دهیم پس همراه ما باشید.

کرم مرطوب کننده شون

انواع کرم دست و صورت شون

کرم دست و صورت بادام، کرم دست و صورت آووکادو و کرم دست و صورت بابونه انواع کرم های دست و صورت شون هستند.

 

کرم دست و صورت شون با عصاره آووکادو

کرم دست و صورت آووکادو شون با استفاده از معجزه گیاهی آووکادو باعث افزایش لطافت پوست دست و صورت شما می‌شود و از آن‌ها محافظت می‌کند.
عصاره آووکادوی به کار رفته در این محصول با خواص ترمیم‌کنندگی و آنتی ‌اکسیدانی بسیار قوی، ضمن مبارزه با اثر رادیکال‌های آزاد بر روی پوست، آن را ترمیم می‌کند. این کرم دارای خاصیت ضد التهابی قوی بوده و التهابات پوستی را حین تغذیه پوست برطرف می‌کند.

کرم دست و صورت شون با عصاره بادام

کرم دست و صورت بادام شون ویژگیهای گیاهی بادام را برای لطافت و حفظ رطوبت پوست دست و صورت شما بکار گرفته است. روغن بادام سرشار از ویتامین E، اسیدهای چرب اشباع، پروتئین، پتاسیم و روی است. این عصاره به همراه کرم مرطوب کننده به عمق پوست نفوذ کرده، آلودگی‌ها و مواد آلرژی زا را از بین می‌برد. همچنین باعث رطوبت رسانی به پوست و التیام آن می‌شود. این کرم برای رفع خشکی پوست بسیار مناسب است.

کرم دست و صورت شون با عصاره بابونه

کرم دست و صورت با عصاره بابونه شون 150 میل کرم مرطوب کننده جزو لوازمی است که زن و مرد ندارد و همه به یک کرم مرطوب کننده خوب نیاز دارند.

 

معرفی اجمالی محصول

معرفی اجمالی محصول دارای عصاره گیاه بابونه رطوبت رسانی به پوست جلوگیری از ایجاد چین و چروک عدم ایجاد لک و کک و مک روشن کننده پوست مناسب برای انواع پوست های مختلف (خشک، معمولی، چرب) دارای ویتامین عدم ایجاد حساسیت خاصیت ترمیم کنندگی پوست ایجاد شفافیت و نرم کننده خاصیت آنتی باکتریال دارد مناسب برای بانوان و آقایان مناسب برای پوست های نرمال و خشک و مناسب برای هوای گرم و سرد است . 

این محصول به صورت کاسه ای است و به راحتی می توانید آن را با خود همراه داشته باشید. مزایای استفاده با استفاده از کرم دست و صورت با عصاره بابونه شون 150 میل شما پوستی نرم و لطیف و شفاف خواهید داشت.

این کرم حاوی عصاره گیاه بابونه است که به صورت طراوت و شادابی می بخشد از جمله خصوصیات بابونه روشن کردن پوست و بخشیدن شادابی به پوست می باشد. 

با استفاده از این کرم دیگر نیاز به هیچ نوع مرطوب کننده دیگری نخواهید داشت. استفاده از عصاره های گیاهی در محصولات شون سبب شده علاقه مندان و طرفداران زیادی را به خود جذب می کند.

استفاده مداوم از کرم دست و صورت با عصاره بابونه شون 150 میل نتایج بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. عصاره گیاهی به خوبی در این محصول فرموله شده و با دارا بودن ویتامین های گوناگون پوست را ویتامینه خواهد کرد.

 کرم دست و صورت با عصاره بابونه شون 150 میل سبک است و استفاده از آن خواص بیشماری دارد و متناسب با انواع آب و هوا است.
کرم دست و صورت بابونه شون با بافتی سبک به سرعت جذب پوست شما شده و باعث رفع التهاب، رفع حساسیت، نرمی، لطافت و تامین رطوبت پوست شما می‌شود.

 

خواص عصاره بابونه در کرم های مرطوب کننده شون

عصاره بابونه استفاده شده باعث التیام و رفع حساسیت سریع پوست شده و ضمن رطوبت رسانی مانع از تبخیر رطوبت سطحی در پوست شما می‌شود. آلفا بیزابولول دارای خواص ضد قارچ، ضد عفونت، ضد حساسیت و ضد التهابی است. همچنین در این عصاره مقدار زیادی ویتامین E، آنتی اکسیدان و اسانس‌های روغنی وجود دارد.

حضور ویتامین E در این روغن علاوه بر خنثی کردن فعالیت رادیکال‌های آزاد باعث افزایش کلاژن سازی شده و خطوط ریز ناشی از حرکات صورت را از بین می‌برد. همچنین پیری زودرس پوست را به تعویق می‌اندازد.

همچنین وجود گلیسیرین در فرمولاسیون این محصول آبرسانی به پوست شما را افزایش داده و آن را لطیف می‌کند.

 

ترکیبات:

• عصاره بابونه
• گلیسیرین

 

روش مصرف:

مقدار مناسب از کرم دست و صورت بابونه شون را روی پوست تمیز صورت، گردن و دست خود گذاشته و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

کرم های مرطوب کننده شون

کرم آبرسان عصاره آلوئه ورا

 

کرم آبرسان آلوئه ورا شون با داشتن ترکیبات طبیعی رطوبت رسان به پوست، باعث آبرسانی موثر، التیام بخشی و نرمی پوست شما می‌شود. این کرم با آبرسانی به پوست شما، رطوبت لازم برای فعالیت‌ سلول‌های پوست را تامین کرده و خشکی و اگزما را برطرف می‌کند.


قیمت کرم دست و صورت شون


مواد اولیه طبیعی کرم های دست و صورت شون، وارداتی بوده و فرمولاسیون آن توسط شرکت آلمانی کریس اند کارل تهیه شده است. با این وجود به علت تولید محصولات شون توسط پیشرفته‌ترین کارخانه مواد آرایشی و بهداشتی خاورمیانه در ایران، قیمت کرم دست و صورت شون نسبت به محصولات مشابه خارجی بسیار مناسب‌تر بوده و به راحتی و بدون صرف هزینه زیاد می‌‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

0 0 رای ها
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x