ویژگی های اسپری مو دوفاز چیست؟

اسپری موی دو فاز چیست؟

استفاده از سشوار یا اتوی مو و یا فر دهنده های خانگی اگرچه ابتدا موها را زیبا و خوش حالت می کند. ولی استفاده از آن در طولانی مدت اثرات جبران ناپذیری بر روی موهای شما می گذارد، مانند خشکی و شکنندگی، زبری و موخوره و در بعضی از مواقع هم ریزش موها را به دنبال دارد. برای از بین بردن این اثرات ناک تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی با مجوز وزارت بهداشت و درمان در حال تلاش بوده تا محصولی به بازار عرضه کند که کمترین اثر تخریبی را با بیشترین بازده تولید کنند.
یکی از این محصولات آرایشی بهداشتی اسپری مو دو فاز است. اسپری مو دوفاز یک محصول تقویت کننده مو در دو نوع ترمیم کننده و اسپری مو دوفاز نرم کننده در بازار وجود دارد. اسپری مو دوفاز از موادی تشکیل شده است که مانند یک باند ظریف موهای آسیب دیده را در برمی گیرد و باعث ترمیم آن می شود. این اسپری از عصاره گیاهان دریایی تهیه شده است که البته خواص این گیاهان بر هیچکس پوشیده نیست.
اسپری مو دوفاز را می توان قبل از استفاده از سشوار یا هر حالت دهنده حرارتی بر روی موهای خود استفاده کنید. این اسپری به خاطر مواد به کار رفته در آن باعث نرمی و افزایش حالت شدن در موها می شود. همچنین استفاده از این محصول به خاطر داشتن فاز آبرسان و مغذی بودن و همچنین فاز سیلیکون، مواد مغذی را به سمت ریشه موهای آسیب دیده سوق می دهد و از مو در برابر گرمای این وسایل محافظت می کند.

فواید اسپری دو فاز

همانطور که تا به حال متوجه شده اید، وظیفه اصلی این اسپری ایجاد لایه محافظ بر روی مو است و همین امر سبب می شود که نرمی و لطافت مو حفظ شود و آسیب نبیند. از فواید دیگر این اسپری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ایجاد لایه محافظ بر روی مو

• جلوگیری از کاهش رطوبت مو

• جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن پس از سشوار

• تسهیل شانه کردن مو

• قابل استفاده در موهای خشک و تر

چرا هنگام استفاده از وسایل حرارتی باید از سرم دو فاز استفاده کرد؟

 

1 – با ایجاد یک لایه محافظ مو را در مقابل آسیب های محیطی و آسیب در هنگام حالت دادن مو محافظت می کند.

2 – این لایه محافظ باعث پیشگیری از از دست رفتن رطوبت مو می گردد.

3 – این لایه محافظ ، از ایجاد الکتریسیته ساکن خصوصاً پس از سشوار کشیدن پیشگیری می کند.

4 – سیلیکونهای این فرآورده باعث ایجاد حس نرمی و ابریشمی و براقیت در مو میگردد.

5 – این فرآورده بر خلاف کرمها و واکسهای موی سر چرب نمی باشد و برخلاف ژلها چسبنده نمی باشد و حالت پوسته پوسته بر روی مو ایجاد نمی کند.

6 – لایه محافظ این فرآورده باعث حالت گرفتن بهتر و سریعتر موها می شود.

7 – پس از مصرف این فرآورده ، شانه کردن موهای بلند و فر تسهیل می گردد.

8 – این فرآورده برای موهای بلند، زبر ، وز و فر و خصوصاً موهای آسیب دیده توسط مواد شیمیایی و نیز موهای صاف ، کوتاه ، مردان و زنان قابل استفاده است.

9 – این فرآورده بر روی موهای خشک و تر قابل استفاده است.

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

0 0 رای ها
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x