انواع ترند رنگ مو 2022

 

بالیاژ و فولیاژ

 

فولیاژ:

این نوع رنگ موی سال ۲۰۲۱ ترکیبی مینیمال را از قسمت‌های دکلره شده و بخش‌های دکلره نشده ایجاد می‌کند؛ بنابراین، اگر رنگ موهایتان تیره است و دوست دارید تغییری در آن ایجاد کنید، شاید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما، بلوند فولیاژ باشد. ترکیب زیبا و بی‌نظیر هایلایت‌ها با رنگ تیره موی شما، می‌تواند یک هماهنگی فوق‌العاده ایجاد کند، ضمن این که روی طیف مختلفی از رنگ مو، از سیاه تا بلوند تیره جواب می‌دهد.

 

بالیاژ:

اگر نگران بیرون زدن ریشه‌های موی خود هستید، می‌توانید با خیال راحت موهایتان را بالیاژ کنید و دیگر نیازی به ریشه‌گیری ندارید. همچنین از تکنیک بالیاژ می‌توانید برای آمبره و سامبره نیز استفاده نمایید.

انواع رنگ مو

رنگ مو آمبره

 

روش رنگ کردن موها به روش آمبره در بین خانم‌ها بسیار پرطرفدار است. در آمبره ریشه‌ی موها تیره‌تراست و رنگ موها هرچه به ساقه می‌رود به رنگ روشن درمی‌آید.

 

رنگ موی مشکی پر کلاغی

 

در بین همه‌ی رنگ‌ها، رنگ موی مشکی پرکلاغی به دلیل انعکاس آبی که دارد مورد توجه بیش‌تر خانم‌ها قرار گرفته است. همچنین این رنگ مو درخشندگی و جذابیت خاصی را به پوست صورت خانم‌ها می‌بخشد.

 

هایلایت تکه ای و باریک

 

در هایلایت‌های کلاسیک قدیمی، دسته‌های مو آن قدر نازک و باریک انتخاب می‌شدند که در انبوه موها پخش می‌شدند و خیلی چشمگیر نبودند؛ اما در هایلایت‌های تکه‌ای جدید، دسته‌های بزرگتری از مو تغییر رنگ داده می‌شوند تا با ایجاد تضاد رنگی، به موها حجم داده شود.

رنگ موی خاکستری نقره ای و بژ

 

رنگ مو خاکستری یکی از انواع رنگ موهای ترند بوده که در بین جوانان و حتی خانم‌های مسن بسیار باب شده است. بی‌شک رنگ مو خاکستری جزو زیباترین و متفاوت‌ترین رنگ‌های سوپر لایت است. این رنگ برای حذف توناژ نارنجی و هویجی نیز بسیار پرکاربرد است. همچنین ترکیب رنگ مو خاکستری با رنگ‌های خنثی مانند کرم، بژ، نقره ای و … بسیار چشم‌نواز خواهد بود.

 

رنگ موی شرابی جذاب

 

رنگ مو شرابی مانند رنگ موی شکلاتی و رنگ موی عسلی طرفداران زیادی در ایران دارد. اگر پوست صورتتان روشن و صورتی رنگ است، حتما ترکیب‌های مختلف این رنگ را امتحان کنید. همچنین افراد با پوست تیره می‌توانند از رنگ شرابی برای رنگ مو خود استفاده کنند.

انواع رنگ موی پاستیلی و فانتزی

 

رنگ موی پاستیلی یکی از ابداعات و جذابیت‌های جدید رنگی است که تنوع زیادی دارد و یکی از پرطرفدارترین رنگ موها در بین بازیگران و خواننده‌های هالیوودی است. شما می‌توانید این رنگ را در تمام فصول سال استفاده نمایید؛ نکته‌ای که باید درنظر بگیرید این است که اگر می‌خواهید موهای خود را به رنگ پاستلی درآورید اول باید با دکلره، آن‌ها را به پایه‌ی کاملا سفید درآورید و سپس هر رنگی که دوست دارید روی آن هایلایت کنید.

 

تناژ رنگ موی دودی

 

اگر از رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد خسته شده‌اید، رنگ موی دودی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رنگ موی دودی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در بین خانم‌ها می‌باشد و تقریبا می‌توان گفت، این رنگ مو پای ثابت در بسیاری از ترکیبات رنگی بشمار می‌رود، که از ترکیب بی‌نظیر نقره‌ای و قهوه‌ای ساخته می‌شود.

رنگ موی دودی نیز مانند سایر رنگ موها، دارای انواع طیف‌های تیره و روشن است که می‌توان با توجه به رنگ پوست و چشم از آن استفاده کرد.

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

0 0 رای ها
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x