بالا بردن کیفیت رابطه جنسی سبب می شود بسیاری از مسائل عاطفی میان زوجین برطرف شود. مطالعات اخیر نشان می دهند که رابطه جنسی سبب کاهش استرس و اضطراب، افزایش حس شادی، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش روان رنجوری و تسکین درد می شود.


به همین دلیل تقویت قوای جنسی و اهمیت به این رابطه مسئله بسیار مهمی است. روشهای زیادی وجود دارند که به فرد کمک می کنند تا به تقویت قوای جنسی بپردازد و کیفیت این رابطه را افزایش دهد.

در این مقاله خوراکی ها و مکمل هایی که به تقویت قوای جنسی آقایان و قوای جسمی آقایان کمک میکند را معرفی میکنیم پس همراه ما باشید.

خوراکی های افزایش میل جنسی آقایان

برای تقویت قوای جنسی، شکلات بخورید

 

در طول تاریخ، شکلات نمادی از شهوت بوده است. این امر تنها به دلیل طعم دلپذیر شکلات نبوده است، بلکه دلیل دیگر آن این است که شکلات می تواند لذت جنسی را افزایش دهد.


بر طبق مطالعات صورت گرفته در این زمینه، شکلات هورمونهای فنیل اتیل آمین و سروتونین را در بدن آزاد می کند.

همین امر به تقویت قوای جنسی کمک می کند. مطالعه دیگری نشان می دهد تاثیرات شکلات بر رابطه جنسی بیشتر فیزیولوژیک است تا بیولوژیک!

از داروهای گیاهی خاص استفاده کنید

 

دفعه دیگری که تصمیم گرفتید یک شام عاشقانه داشته باشید، مقداری ریحان و یا سیر به غذا اضافه کنید. بوی ریحان بسیار تحریک کننده است. سیر حاوی مقادیر زیادی آلیسین است که سبب می شود جریان خون افزایش یابد.

تمامی این موارد به تقویت قوای جنسی در مردانی که از اختلال نعوظ رنج می برند کمک می کند.

 

جینکوبیلوبا

 

جینکوبیلوبا ( نوعی گیاه که در چین رویش می یابد ) منبع مناسب دیگری است که حاوی مواد ضد افسردگی است و اختلال نعوظ را در مردان درمان می کند.

 

یوهیمبین


یوهیمبین ( نوعی گیاه که در غرب افریقا رشد می کند) گیاهی مفید برای تقویت قوای جنسی و درمان اختلال نعوظ است. برخی مطالعات نشان می دهند که یوهیمبین می تواند اختلال نعوظ را از بین ببرد.

همین امر بر کیفیت رابطه جنسی اثر می گذارد. اما به مطالعات بیشتری در این زمینه نیاز است.

میوه های خاصی را بخورید

 

شواهد و مدارکی وجود دارند که نشان می دهند مصرف برخی میوه ها سبب تقویت قوای جنسی می شوند، اما تحقیقات عمیق و پیوسته ای در مورد آنها صورت نپذیرفته است.

میوه های گرم از جمله موز و آووکادو به تقویت قوای جنسی کمک می کنند. همچنین این میوه ها ویتامینها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین می کنند که سبب می شوند جریان خود در اطراف اندام تناسلی افزایش پیدا کند و سلامت زندگی جنسی ارتقا یابد.

تقویت قوای جنسی با موز

 

استفاده از موز سبب حس سرخوشی و خشنودی در شخص می شود و به تنظیم هورمون ها و ترشح سروتونین کمک می کند، موز به علت داشتن آنزیم بروملین (Bromelain) که باعث تولید تستوسترون شده و کمک کننده به درمان ناتوانی جنسی در مردان و همچنين باعث تقویت میل جنسی در مردان می شود.

تأثير ديگر موز در تقویت قوای جنسی به علت منبع های پتاسیم و ویتامین B مثل ریبوفلاوین است که یکی از خواص پتاسیم مقابله با اثرات منفی غذاهای شور است که این غذاهای شور باعث تضعیف جریان خون در آلت تناسلی و اختلال در رسیدن به اوج لذت جنسی می شود.

تقویت قوای جسمی با انجیر

 

انجیر سبب تقویت قوای جنسی در مردان می شود و به افزایش کیفیت زندگی جنسی در مردان کمک زيادي می کند، بطور کلی میوه انجیر دارای مقدار زيادي اسید آمینه های مهمی است که سبب تقویت میل جنسی و افزایش استقامت جنسی می شود، یکی از علل استقامت جنسی کم و عدم تمایل به روابط جنسی، کمبود آمینو اسید های موردنیاز در بدن است.

تقویت قوای جنسی آقایان با مکمل 


در بازار مکمل‌های مختلفی به منظور تقویت قوای جنسی آقایان وجود دارد. بهبود قوای جنسی از آن جهت اهمیت دارد که علاوه بر رضایت جنسی مرد در روابط زناشویی، به یک بارداری سالم نیز کمک می‌کند.

برای اینکه یک مرد قدرت باروری مناسبی داشته باشد، عوامل مختلفی از جمله سطح هورمون‌ها، تعداد اسپرم‌ها و سرعت حرکت آنها دخیل هستند که به کمک مکمل‌های تقویت قوای جنسی می‌توان در بهبود آنها گامی موثر برداشت.

آقایان برای تقویت قوای جنسی خود چه کنند؟


راهکارهای زیر در ارتقاء سلامت جنسی به شما کمک می‌کنند:


به طور مرتب تمرینات ورزشی داشته باشید. میوه و سبزیجات مصرف کنید؛ سیر، پیاز، موز، فلفل قرمز و فلفل دلمه‌ای در تقویت عملکرد جنسی موثر هستند.

با مصرف امگا 3 و ویتامین B1 می‌توانید جریان خون را بهبود بخشیده و قوای جنسی و جسمی را تقویت کنید.

ماهی سالمون، آووکادو و روغن زیتون غنی از امگا 3 بوده و بادام زمینی و لوبیا قرمز نیز سرشار از ویتامین ب1 هستند.

تخم مرغ نیز حاوی مقادیر بالایی از ویتامین‌های گروه B بوده و به تعادل هورمون‌های جنسی کمک می‌کند.

نداشتن استرس و افزایش اعتماد به نفس

 

استرس می‌تواند در کاهش میل جنسی تاثیر گذاشته، نعوظ را دچار اختلال کند و ارگاسم را به تاخیر بیندازد. ورزش یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش استرس است.

عادات بدی همچون سیگار کشیدن و مصرف الکل را برای همیشه کنار بگذارید. خود را در معرض نور خورشید قرار دهید زیرا آفتاب تولید ملاتونین را در بدن شما متوقف کرده و میل جنسی را بیدار نگه می‌دارد.

رابطه جنسی یک رابطه یک طرفه نیست و به منظور بهبود عملکرد جنسی نیاز است تا با شریک جنسی خود در مورد علایق یا چیزهایی که دوست ندارید، صحبت کنید.

مشورت با روانشناس یا پزشک نیز می‌تواند به شما کمک کند. استفاده از مکمل‌های تقویت قوای جنسی نیز می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

کاهش میل جنسی آقایان

دلایل کاهش میل جنسی در مردان


میزان میل جنسی در همه سنین و همه مواقع به یک شکل نیست و این کاملا طبیعی است اما اگر میل جنسی به مدت طولانی کاهش یابد، مشکلاتی را به وجود می‌آورد و باید به فکر درمان آن بود.

برخی از دلایل کاهش میل جنسی به شرح زیر است:

-مقدار تستسترون پایین
-استفاده از داروهایی مثل داروهای شیمی درمانی
-سندرم پای بی قرار
-افسردگی
-بیماری‌های مزمن
-اختلالات خواب
-افزایش سن
-اضطراب
-مشکل در اعتماد به نفس
-کم تحرکی یا انجام ورزش‌های بسیار سنگین
-استفاده از الکل و مواد مخدر

مکمل های تقویت قوای جنسی آقایان برای چه افرادی مناسب است ؟


مکمل‌های تقویت میل جنسی کاربردهای مختلفی دارند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


-افزایش تستسترون
-بهبود تعداد و تحرک اسپرم
-بهبود عملکرد پروستات
-تقویت نعوظ در آقایان
-درمان زودانزالی
-تقویت قدرت باروری

به منظور داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش و ایده‌آل، داشتن نعوظ قوی اهمیت بسیاری دارد. همچنین آقایان باید بتوانند انزال خود را کنترل کنند تا به موقع روی دهد.

مشکل زود انزالی و نعوظ یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جنسی در میان آقایان است به طوری که گفته می‌شود از هر 3 مرد، یکی از آنها در طول زندگی خود مشکل انزال زودرس را تجربه کرده است.

برخی از محصولات تقویت قوای جنسی می‌توانند در رفع این مشکلات موثر باشند.

بعضی از این مکمل‌ها کاملا گیاهی بوده و عاری از مواد و ترکیبات شیمیایی هستند.


برای اینکه قدرت باروری در مردان به صورت مطلوب باشد، باید تعداد اسپرم‌ها و تحرک آنها در حد نرمال قرار بگیرند. برخی از مکمل‌های تقویت قوای جنسی به بهبود تعداد و تحرک اسپرم کمک کرده و قدرت باروری را افزایش می‌دهند.

از مکمل های تقویت قوای جنسی آقایان چند دوره باید استفاده کرد ؟

 

بهتر است در مورد مصرف مکمل‌های تقویت قوای جنسی با پزشک مشورت کنید تا به طور دقیق به شما بگوید که به چه مقدار و چه مدت باید از آنها استفاده کنید.

قصد استفاده از هر نوع مکملی را که دارید، مصرف آن را تا پایان دوره باید ادامه دهید تا نتایج آنها را مشاهده کنید. ممکن است برای یک فرد لازم باشد تا از یک محصول تنها یک دوره استفاده کند و برای فرد دیگری احتیاج باشد تا بیش از یک دوره آن محصول را مورد استفاده قرار دهد. بنابراین مدت زمان مصرف را بهتر است پزشک مشخص نماید.

عوارض جانبی مکمل های تقویت قوای جنسی مردان


مکمل‌های تقویت قوای جنسی مردان اگر صحیح و طبق دوز تعیین شده استفاده شوند، معمولا عارضه جانبی خاصی ندارند اما در برخی موارد نیز عوارض زیر دیده شده است:


-سردرد
-سرگیجه
-مشکلات گوارشی
-اختلال در بینایی
-قرمز شدن موقت پوست
-گرفتگی یا آبریزش بینی
در صورت مشاهده هر نوع عارضه جانبی بهتر است پزشک را در جریان قرار داده و با وی مشورت نمایید.

قوای جنسی

خجالت را کنار بگذارید!

 

مهم‌ترین توصیه این است كه در موارد ناتوانی جنسی برای مراجعه به پزشك خجالت نكشید. از خرید داروهای مربوط به ناتوانی جنسی بدون تجویز پزشك حتی در موارد استاندارد بودن دارو، خودداری كنید.

اگر سلامتی جنسی و جسمی و از همه مهم‌تر زندگی خود را ارزشمند می‌د‌انید به داروهای تبلیغاتی ماهواره و اینترنت برای همیشه نه بگویید.

در ضمن بهترین فرد برای مشورت جهت درمان مشكلات ناتوانی جنسی و زودانزالی متخصص كلیه و مجاری ادراری یا ارولوژیست است.

با یک دارو نمی‌توان همه مشکلات را برطرف کرد

 

در زمینه عملکرد جنسی انسان‌ها، ابعاد روانی و جنبه‌های بیولوژیک نظیر سلامت عروق، اعصاب، سلامت غدد درون‌ریز و … مطرح است.

این در حالی‌ است که در تبلیغ یک محصول گفته می‌شود روی انواع مختلفی از اختلالات عملکرد جنسی که هر کدام آسیب‌شناسی خاص خود را دارند، موثر است. همین جاست که باید زنگ خطری مبنی بر اینکه این دارو نمی‌تواند اثربخشی و کارآیی که ادعا می‌کند را داشته باشد به صدا در بیاید.

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

0 0 رای ها
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x