پنج پد درمانی کاربردی مهم کدامند؟

 

در این بخش به طور خلاصه به معرفی کاربردی ترین پدهای درمانی می پردازیم تا شما خوانندگان عزیز مجله اینترنتی گالف دارو با آنها بیشتر آشنا شوید.

 

پد ضد درد قاعدگی

 

یکی از موضوعاتی که خانم های بسیاری در دوران قاعدگی با آن روبرو هستند درد های قاعدگی یا پریودی است. استفاده مدام از داروهای شیمیایی صدمات جبران ناپذیری را به بدن در طول زمان وارد می کند. این محصول با ترکیبات ویزه و منحصر به فرد به صورت موضعی به بانوان کمک می‌کند تا مصرف داروهای شیمیایی را کاهش دهند.

 

نحوه استفاده :

 

پد را روی ناحیه شکمی قرار داده و روی پوست بچسبانید. این پد تا هشت ساعت کارایی دارد.
مصرف این پد برای افرادی که آلرژی های پوستی دارند و یا زخم در نواحی شکمی توصیه نمی شود.

پد ضد درد


این پد درمانی که مخصوص التهاب های گردنی،التهاب و ورم مفصلی،کمر درد، دردهای عضلانی و استخوانی، کوفتگی و دردهای مفصلی است برگرفته از طب سنتی و بر پایه تکنولوژی نوین صنعت دارویی تهیه شده است و معمولا فاقد تداخل دارویی هستند.


از این پد بر روی زخم ها و پوست های آسیب دیده استفاده نشود.و هم چنین در بانوان باردار، کودکان و افرادی با حساسیت با احتیاط مصرف شود. اگر در حین مصرف دچار سوزش و یا خارش شدید از ادامه درمان خودداری کنید.

امروزه بسیا‌ری از افراد به دلیل گزینش زندگی شهری و عدم تحرک، دچار دردهای عضلانی و مفصلی می‌شوند که این خود باعث مصرف بیش از حد داروهای مسکن به صورت خوراکی می‌گردد.

همانطور که بارها شنیده‌ایم استفاده بی رویه از این مسکن ها به صورت خوراکی موجب بروز عوارض در دستگاه گوارش، کلیه و همچنین اختلال در عملکرد پلاکت های خون می‌گردد.

راهکار نوینی که می‌تواند به افراد در کاهش دردهای استخوانی و عضلانی کمک نموده و همچنین دارای کمترین میزان عوارض جانبی نیز باشد، استفاده از چسب ها (پد‌های) ضد درد است که به دلیل ساختار کاملاً گیاهی خود علاوه بر تسکین درد، عوارض را نیز به شدت در فرد کاهش می‌دهد.

پد گرم کننده و ضد درد کمر و شانه کورا هیت بدون مواد شیمیایی و نیاز تجویز پزشک قابل استفاده می باشد. این محصول با ایجاد گرمای فعال و نفوذ آن به عضلات باعث افزایش جریان خون در محل درد و تسکین 24 ساعته آن می شود.

پد Cura-Heat شامل مواد آهن، کربن فعال و آب است، هنگامی که این مواد با اکسیژن هوا تماس می گیرند، مواد تشکیل دهنده اکسید می شوند و گرما تولید می کنند.

ویژگی های محصول:

 

• غیر دارویی و با نفوذ گرما
• بدون نیاز به تجویز پزشک
• بهبود گردش خون در رگ ها و مجاری
• تسکین دردهای عامل سرمایی و گرفتگی عضلانی
• با خاصیت انرژی سنگ های آتشفشان و برخی خواص گیاهی دارویی
• تسکین دردهای مفصلی

روش استفاده:


چسب محافظ را از روی پد برداشته و آن را روی محل مربوطه بچسبانید، برای دوره های درمان 10 روزه، پدها را هر 24 ساعت یکبار تعویض کنید. هر پد تا 24 ساعت کارایی دارد.

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

1.5 2 رای ها
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x