پرطرفدارترین کرم ها و پمادهای ترمیم کننده

در این مطلب برترین کرم های ترمیم کننده را به شما معرفی میکنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

انواع زخم

 

زخم‌ها بسته به عامل ایجاد کننده آنها انواع مختلفی دارند که در نهایت یا باز هستند یا بسته. زخم بسته به آسیب‌دیدگی گفته می‌شود که در آن سطح پوست شکاف بر نمی‌دارد اما به بافت‌های زیرین آسیب وارد می‌شود. یک نمونه از متداول‌ترین نوع این زخم، کبودی است. اما زخم‌های باز سطح پوست را می‌شکافند و به بافت‌های زیرین صدمه می‎زنند.

برخی از زخم‌های باز عبارتند از:

• ساییدگی: بر اثر مالیده شدن پوست روی یک سطح سخت به وجود آمده و ایجاد خراش می‌کند.

• پارگی: برش‌هایی که روی پوست ایجاد می‌شود عمیق بوده و معمولا بر اثر وسیله‌ای مثل چاقو حاصل می‌شود.

• سوراخ شدگی: یک جسم بلند و نوک تیز مثل میخ گاه می‌تواند پوست را سوراخ کرده و زخمی عمیق ایجاد نماید.

• سوختگی: بر اثر قرار گرفتن در معرض منبع گرما، سرما، تماس با مواد شیمیایی یا برق ممکن است سوختگی روی پوست به وجود آید.

• جدا شدن پوست: در این حالت پارگی عمیق پوست یا بافت‌ها اتفاق می‌افتد.

بهترین پماد برای از بین بردن جای زخم

 

استفاده از کرم ترمیم کننده یکی از راه‌های از بین بردن جای زخم است. در ادامه شما را با بعضی از بهترین نمونه‌های کرم ترمیم کننده که در بازار وجود دارد، آشنا خواهیم کرد:

 

محصولات ترمیم کننده پوست دقیقا چه محصولاتی هستند؟

 

پیش از آنکه به معرفی موثرترین کرم ها و پماد های ترمیم کننده زخم بپردازیم بهتر است که بدانیم محصولات ترمیم کننده پوست به چه نوع محصولاتی گفته می‌شود و چه کاربردی دارند.

محصولات ترمیم کننده پوست نام عمومی تمامی محصولاتی است که به منظور مراقبت از پوست و افزایش سرعت بهبود آسیب دیدگی‌های ایجاد شده در اثر عوامل مختلف مانند خراشیدگی، زخم و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات می توانند فرایند طبیعی بدن برای بهبود زخم را سرعت بخشیده و علاوه بر این دارای اثرات ضد درد و التهاب، رفع قرمزی و خارش زخم و … نیز باشند.

بنابراین استفاده از این محصولات پوستی به شما کمک خواهد کرد تا به واسطه بهبود یافتن سریعتر و بهتر زخم‌ها به ویژه زخم‌های عمیق، از ایجاد شدن ضایعات گوشتی، لبه دار شدن زخم در هنگام جوش خوردن پوست و یا بد شکل شدن ظاهری جای زخم خودداری نمایید.

معرفی برترین پمادهای ترمیم کننده

معرفی بهترین محصولات ترمیم کننده زخم و جای بخیه

 

در این بخش قصد داریم به بررسی محصولاتی بپردازیم که فارغ از علت ایجاد زخم، عمق و شدت می توانند اثرات مثبتی را با خود به همراه داشته باشند. ضمنا برخی از محصولات معرفی شده در این قسمت می توانند برای زخم های تازه و سر باز نیز کاربرد داشته باشند و سرعت ترمیم طبیعی زخم را افزایش دهند.

 

بهترین کرم و پماد های ترمیم کننده زخم ایرانی

 

بسیاری از افراد امروزه به دنبال موثرترین پماد یا کرم ترمیم کننده زخم ایرانی هستند. چرا که این محصولات هم کیفیت مناسب و قابل مقایسه با محصولات خارجی دارند و هم قیمت آنها مناسبتر است. به همین دلیل بهتر است اول به سراغ معرفی تعدادی از این محصولات برویم.

پماد آلفا، محصولی قدیمی و همه‌کاره

 

این پماد یکی از محصولات نام آشنا برای بسیاری از ایرانی بوده و سال‌هاست که به واسطه کیفیت خوب، قیمت مناسب و اثرگذاری بالای آن توسط تعداد زیادی از افرد به منظور رفع جای زخم، بخیه و یا سوختگی خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محصول دارای خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی بوده و می تواند موجب تسکین درد و التهابات مختلف شود. ضمنا این محصول دارای پایه کاملا طبیعی بوده و همین عامل به عنوان یکی از ویژگی‌های خوب آن به شمار می‌رود.


نکته دیگری که شاید در خصوص این محصول برایتان جالب باشد این است که پماد آلفا تحت پوشش بیمه های درمانی مختلف کشور است و به این ترتیب می‌توانید آن را با قیمتی مناسب تهیه کرده و استفاده نمایید.

کرم ترمیم کننده پوست سینره

 

کرم ترمیم کننده پوست سینره با خواص ضد التهابی، مرطوب کنندگی باعث محافظت از زخم و اسکار های پوست شده و با ایجاد یک لایه بسیار ظریف بر روی زخم از ایجاد التهاب، خونریزی، خارش و سوزش زخم جلوگیری کرده و مانع تبخیر آب از بافت ها می شود. در نتیجه با سرعت به بازسازی و ترمیم پوست می پردازد.

 

ویژگی های اصلی :

 

-التیام بخش
– آنتی باکتریال
– ترمیم کننده جای زخم
– کمک به ترمیم بریدگی ها و زخم های سطحی
– رفع سوزش و قرمزی ناشی از سوختگی های سطحی
– محرک ساخت کلاژن و الاستین جهت تسریع ترمیم جای زخم
– مهار تکثیر باکتری ها و قارچ ها در پوست آسیب دیده

کرم بازسازی کننده سی گل مدل Mimosa 10٪

 

اگر طرفدار استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک و طبیعی هستید، کرم بازسازی کننده سی گل مدل Mimosa 10٪ یک گزینه مناسب برای شماست، این محصول با استفاده از ترکیبات و عصاره های طبیعی تولید شده است که میزان تاثیرگذاری بالایی نیز دارد. این کرم حاوی میموزا است که یک درخت بزرگ با گل‌های زیبا است، که ریشه‌ی آن دارای خواص بسیار است و برای درمان مشکلات پوستی و ترمیم پوست آسیب دیده استفاده می‌شود.

از این کرم بعد از لایه برداری و یا اپیلاسیون و الکترولیز پوست نیز استفاده می‌شود و به دلیل استفاده از ترکیبات گیاهی برای انواع پوست حساس نیز مناسب است.

کرم ترمیم کننده پوست 30میل وچه

 

کرم ترمیم کننده پوست وچه به ترمیم و التیام پوست آسیب دیده کمک بسیاری می‌کند. در ترکیبات این محصول از عصاره میموزا استفاده شده است که فرآیند ترمیم و بازسازی پوست را تسریع می‌کند و باعث رفع قرمزی و التهاب پوست می‌شود. زینک اکساید موجود در این کرم نیز سرعت اپیتلیزاسیون را افزایش می‌دهد و از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها بر روی پوست آسیب دیده جلوگیری می‌کند. کرم ترمیم کننده پوست وچه زخم‌های ناشی از بیماری‌های التهابی پوست مانند اگزما، درماتیت آتوپیک و درماتیت تماسی به کمک بیزابولول و کالاندولا درمان می‌کند.

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون

 

این کرم مخصوص پوست‌های حساس و آسیب‌دیده فرموله شده است و به ترمیم سریع پوست و رفع التهابات پوستی کمک می‌کند. بزرگسالان، کودکان و حتی نوزادان می‌توانند از این کرم استفاده نمایند. جای بخیه، سوختگی پای نوزاد، ترک لب، شقاق نوک سینه و… را می‌توان با استفاده از این محصول بهبود بخشید. کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون خاصیت ضد باکتری، ضد قارچ و ضد پروتوزوئا داشته و فاقد اسانس و پاربن است.

خاصیت التیام‌بخشی این کرم موجب شده که در میان عموم از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار باشد. کافیست روزی ۲ بار مقداری از این کرم را روی زخم مورد نظر قرار دهید تا نتایج بی‌نظیر آن را مشاهده نمایید.

کرم ترمیم کننده سیکا اوریاژ

 

این کرم نیز مخصوص پوست‌های خشک و حساس بوده و زخم‌های عمیق پوستی را ترمیم می‌کند. کرم ترمیم کننده سیکا اوریاژ آسیب‌های وارد شده به لایه اپیدرم را بهبود بخشیده و به عنوان بهترین پماد برای از بین بردن جای زخم می‌توان از آن نام برد. مس و زینک گلوکونات ترکیبات موثر موجود در این فراورده به شمار می‌آیند. این کرم به محض استفاده نفوذی سریع در پوست داشته و موجب ترمیم پوست می‌شود. به دفعات می‌توانید از این کرم در طول روز استفاده نمایید.

کرم ترمیم کننده اولترا مدیلن

 

برای بهبود زخم‌ها و کاهش اسکار می‌توانید از کرم ترمیم کننده اولترا مدیلن نیز استفاده کنید. این کرم روند ترمیم پوست پس از زخم را سرعت بخشیده و خارش و ترک‌های پوستی را به خوبی مداوا می‌کند. یکی از بهترین کاربردهای این محصول پس از لیزر و آفتاب‌سوختگی است.

از روز اولی که زخم ایجاد می‌شود می‌توانید این فراورده را مورد استفاده قرار داده و هر ۴ ساعت یکبار نیز آن را تمدید نمایید تا به نتیجه دلخواه برسید. سرامید-۲ یکی از ترکیبات موثر موجود در این کرم است که خاصیت ترمیم‌کنندگی فوق‌العاده‌ای داشته و در حفظ رطوبت پوست نیز موثر است.

آخرین مقالات

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم...

0 0 رای ها
نمره مقاله
عضویت
پیام از
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

خرید از داروخانه آنلاین گالف دارو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x